formació empreses a Barcelona

Aprendre a gestionar els conflictes


La capacitat de negociar i resoldre conflictes (cap a l'interior i l'exterior de l'organització) és una qualitat indispensable per mantenir relacions de cooperació amb integrants clau de la nostra situació de treball. Quan aquesta qualitat es transforma en un hàbit, ens permet aportar valor a l'organització i marcar la diferència al mercat.

 

A qui va dirigit?

Dirigit a totes aquelles persones que volen millorar la seva forma d'afrontar els conflictes i les negociacions i gestionar-los amb un èxit més gran.

 

Objectius

  • Aprendre a usar models i tècniques per desenvolupar negociacions i resoldre conflictes
  • Elaborar estratègies de negociació i de resolució de conflictes en situacions reals

 

Programa

A) Objectius del curs

B) Concepte de negociació

  • Definicions de negociació
  • Actituds i enfocament a la negociació
  • Etapes del procés negociador
  • El poder a les negociacions
  • Emocions i negociacions
  • Assertivitat
  • Estils de negociació

C) Gestió de conflictes

  • Definició de conflicte
  • Com ens orientem en els conflictes
Sense Preu
Sense comentaris
  Afegir al carret

La capacitat de negociar i resoldre conflictes (cap a l'interior i l'exterior de l'organització) és una qualitat indispensable per mantenir relacions de cooperació amb integrants clau de la nostra situació de treball. Quan aquesta qualitat es transforma en un hàbit, ens permet aportar valor a l'organització i marcar la diferència al mercat.

 

A qui va dirigit?

Dirigit a totes aquelles persones que volen millorar la seva forma d'afrontar els conflictes i les negociacions i gestionar-los amb un èxit més gran.

 

Objectius

  • Aprendre a usar models i tècniques per desenvolupar negociacions i resoldre conflictes
  • Elaborar estratègies de negociació i de resolució de conflictes en situacions reals

 

Programa

A) Objectius del curs

B) Concepte de negociació

  • Definicions de negociació
  • Actituds i enfocament a la negociació
  • Etapes del procés negociador
  • El poder a les negociacions
  • Emocions i negociacions
  • Assertivitat
  • Estils de negociació

C) Gestió de conflictes

  • Definició de conflicte
  • Com ens orientem en els conflictes

Servicios Globales Comunicación Empresarial, SL

  C/ Industria 143 – Entlo 2,
Barcelona, 08025, (Barcelona)

  34 93 476 52 47

  609747461

Contingut inactiu fins a l´acceptació de les cookies de màrqueting. Per visualitzar correctament, accedeix a la configuració i activa la cookie específica.

Cercador